Startsidan

Fredagens kväll och sånt

Godmorgon! Nu har jag vaknat och käkat frukost. Snart kommer Susanne att ringa och då ska vi fara på stan. Jag tycker det känns tråkigt eftersom jag har 30 kronor på mitt konto, se, jag är inte rik. Men jag tycjer inte det känns som att jag behöver något speciellt nu så jag klarar mig nog till den 25e eller när det kommer. Sen när jag kommer hem från stan ska jag vila nån timme och sen ska jag träffa Sandra för vi ska planera till lördag. Efter det blir det innebandyträning. Jag vill sova.

Här ser ni en bild jag tog i fredags med min mobiltelefon. Den föreställer Susanne som sminkar Bettan. Söta va!

image139

Kommentarer
Av: Tyra Banks

asså nina seriöst, det är ju taskigt mot alla andra stackare som läser din blogg att lägga upp bilder på mig. jag menar dom som blir dåliga på kort måste ju känna sig värdelösa. jag kan inte rå för att jag är fotogenisk!

2007-10-19 @ 00:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback