Startsidan

Friterad kyckling med sötsur sås

Nu har jag gjort digitala bilder men den vill inte bli klar. Kanske för att jag vill att den ska vara perfekt? Jag ska i alla fall göra om min ram sen när jag orkar. Nu ska jag bege mig till övervåningen där jag ska byta kläder och sminka mig lite. Dessutom ska jag sätta in linserna så jag inte slår i glasögonen. Ni vet som jag förklarade igår. Sen ska jag skjutsa Anna till bussen samtidigt som jag hämtar Susanne. När vi har lämnat Anna på busstationen ska vi till Great eastern och köpa mat. Det är en kinarestaurang för er som inte vet. En rackarns bra sådan. Nu kom jag att tänka på när vi åt därifrån på en lagfest med innebandyn. En bit av samtalet lät såhär.

Great eastern - Vad vill ni beställa?
Johanna - Men mat!

Hm, det var lite svårt att förklara, för hon hade som redan sagt vad vi skulle ha. Så det lät som att han trodde vi ville ha nåt annat också. Men ja, nu måste jag susa. Ska ju alltså käka upp maten hos Bettan och sen ska vi se Idol. Resten får vi se. Hejsvejs!

Ps. Jag klarade att sätta på videon trots att jag satte in filmen åt fel håll först. Jag skämtade inte ens nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback