Startsidan

Gomiddag

Jag vill ha min tenta nu! Men det har jag inte fått. Jaja. Nu nyss skrev jag och Anna en önskelista på vad vi ska köpa till middagen. Jag hoppas mor och far går med på det för det är dom som får betala. Dom ska ju bort på fest ikväll så lite orligt måste väl vi få ha. Vi tänkte äta lövbiff och kroketter med bearnaisesås tror jag det stavas. Jag orkar faktiskt inte kolla upp hur det stavas nu men om nån stör sig på att det är fel, om det är det, ska jag givetvis ändra.

Men nu sa mamma att jag ska ringa far min och be han köpa det som behövs på vägen hem. Han är och tvättar bilen om ni undrar. Han ville ha med mig eftersom jag är proffs men jag iddes inte. Jag kände att jag ville göra nåt gott för världen istället, nämligen blogga! Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback