Startsidan

Halsont

Usch! Jag ska slå mamma och Anna. För några dagar sedan hade Anna ont i halsen och hostade som en tok. Sen blev mamma sjuk och är det fortfarande. Idag när jag vaknade kände jag att jag hade ont i halsen. Jag antar att jag kommer börja hosta snart också. Inget jag ser fram emot.

Haha inatt flätade jag luggen för jag hade lust. Eller, jag flätade den igår kväll men den var flätad inatt. Ja, ni fattar. Nu ser jag ut som jag vet inte vad. Det är inte så fint i alla fall. Men jag orkar inte bry mig. Fast när jag var ute med Urax aktade jag mig så ingen skulle se mig.

Jag åt en stadig gröttallrik till frukost idag igen. Riktigt smarrigt! Men nu är hallonsylten slut så det måste inhandlas innan jag kan äta mer gröt.

Snart måste jag gå ut med Urax en gång till. Igår hade jag ju med kameran men det blev ju så rackarns kallt så jag kanske skippar det idag. Fast om jag tar mössa, vantar och halsduk istället för sjal så kanske det går. Fast jag vet inte, vi får se. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback