Startsidan

Helt sjukt

Alltså det är faktiskt helt otroligt! Gränsen för godkänt på arabiskatentan var 50 och maxpoängen 78. Jag var ju rätt säker på att få ig eller just över 50 MEN JAG FICK HIMLA 74 POÄNG! Inte var det då för att jag avr duktig men det spelar ingen roll. Jag är nöjd! Dessutom slipper jag ju en jobbig omtenta och fröken tror att jag kan, vilket är helt fel. Men det bästa är att jag blir mer motiverad på att plugga arabiska trots att det är äckligt svårt.

Men ja. Vi käkade nyss ostkaka och det var kanske hur gott som helst! Dessutom drack jag en kopp tobleronekaffe till och det var underbart gott. Som det brukar alltså.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Surfa runt i internets underbara värld kanske. På återseende!

Kommentarer
Av: Natta

Grattis.. du behövde inte min hjälp ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback