Startsidan

Herzlich willkommen

Okej nu avslöjar jag. Vi ska ha en "lagfest" nästa lördag. Möte, knytkalas och lekar. Nu är det alltså ingen hemlighet längre.

Nu ska jag alldeles snart bege mig till stan med Sandra där jag ska låna lite kurslitteratur om dom finns. I annat fall får jag köpa dom. Sen ska vi planera lite till lagsammankomsten. Det lät bättre eftersom det inte är någon fest.

Idag fick jag schemat till när tyskalektionerna ska vara. Två i veckan är det, ganska lagom. Jag ska verkligen satsa på den för jag vill verkligen kunna tyska bra. Som det är nu kan jag bara göra mig förstådd i många fall men det räcker inte. Jag vill kunna det flytande!

Det sämsta är att i det där brevet från tyskan står det att jag ska ha med mig kvittot på att jag är med i kåren. Jag är inte med där eftersom jag inte har fått något inbetalningskort som det stod att man skulle få. Jag måste kanske ta fingrarna ur arslet och kontakta dom. Jaja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback