Startsidan

Huvudvärk

Inatt sov jag ungefär 12 timmar. Det var kanske hur skönt som helst! Jag gick och la mig vid kanske halv elva igår kväll för att jag hade sån huvudvärk och sen vaknade jag av mig själv vid halv sju och hade fortfarande jätteont, nästan ännu värre. Men sen somnade jag om och vaknade nu vid elva och då var det nästan bra. Jag käkade en sån tablett så det inte ska komma tillbaka, eller jo, det kanske det gör men då känner jag det inte. Hah! Jag är så smart!

image150


Nu ska jag klä på mig och sen ska jag gå med Urax. Sen ska jag följa med mamma till kansliet så att vi kan hämta nyckeln till imorgon och lämna allas kläder. Nu har jag hunnit samtala med Eric också. Det var trevligt. Den stackaren började jobba klockan åtta imorse. Moahaha.

Men nu ska jag alltså klä mig och skutta en sväng med Skurax, hejsvejs!

Kommentarer
Av: Little darling

hoppas du blir bättre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback