Startsidan

Jag är så fyndig

Jag hade tänkt skriva ett trevligt tipsinlägg om nagellack och så men det gör jag inte nu för när jag skulle ta kort på nagellacket och naglarna dog mitt kamerabatteri. Det är nog det sämsta med batteriet, det säger inte till innan det tvärdör. Men däremot så håller det kanske hur länge som helst. Jag har inte laddat det sen jag var hos mormor i somras. Och sedan dess har jag ju fotat rätt mycket.

Nu tänkte jag istället passa på att berätta att jag ska fara och handla på Maxi snart. Jag tänkte tjyva pappas Icakort så att jag kan självscanna. Det är skoj. Sen ikväll ska jag ju och träna innebandy. Nu höll jag på att försäga mig IGEN om när Eric kommer men det ska jag inte göra. Men ja. I alla fall så kommer mitt nagellack att bli lite fulare på träningen. Det skulle inte förvåna mig eftersom jag alltså står i mål för er som inte vet det.

Nyss fick jag veta att om man ska göra nåt i ImageReady så ska det vara i olika lager, inte olika "dokument". Därför får jag nu sätta mig och göra om allt. Fast det är ju som bara att kopiera men ändå. Kanske ska börja läsa om programmen jag ska använda innan jag börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback