Startsidan

Kassa kassar i kassan

Ibland hatar jag mig själv. Idag var det ett ibland. Jag åkte till Maxi och hämtade ut den där självscannern. Sen gick jag och kollade om det fanns nå spännande rabatter på Icakortet som jag kunde tjyva av pappa men det gjorde det inte så jag gick vidare mot frukten. Där hittade jag inga mandariner så jag köpte fem äpplen och scannade in dom. När jag skulle lägga ner dom i en kasse i vagnen insåg jag att jag hade glömt ta med mig kassar. Det var bara att he allt jag handlade i vagnen och sen skämmas i kassan genom att säga "Jag ska ha en sån där kasse också för den glömde jag hemma". Han i kassan fick ju i alla fall något roligt att skratta åt. Sen fick jag stå där utanför kassorna och stoppa allt i vagnen i kassen innan jag kunde fara hem. Lagom roligt.

Jaja Sara, sprollirolla. Det kan ju vara min syster också.

Alltså jag vet inte om jag hinner blogga om nagellacket idag. Har ju träning nio och innan det måste jag träna till talet. Vi får se. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Sofia

haha, jaha!
jaa, det är smart. jag har kommit på min stalker med att göra det!

maxi är the shit för övrigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback