Startsidan

Kattkräkssagor

Alltså jag hatar verkligen katter! Idag nyss när jag var ute med Urax stötte vi på ett kattkräk bakom en husgavel. Jag trodde den skulle flyga på honom och klösa ut ögonen men det gjorde den inte. Jag blev i alla fall rädd. Det påminner mig om i tisdags när jag körde till träningen. Då sprang en äcklig liten katt över vägen och jag hade kunnat köra på den. Men då kände jag i hjärtat att jag är ingen mördare så jag saktade in så den fick springa över. Det tycker jag var snällt gjort.

När jag åt frukost såg jag en annons från Obs, eller, Coop Forum som det heter numera. Man får köpa tio exotiska frukter, mango, papaya, passionsfrukt, fikon, kiwi, lime och carambole, för 29 svenska kronor. Det tycker jag var ett ganska bra pris så jag tänkte fråga Sandra om hon vill åka dit med mig. Sen finns det mandariner, eller, satsumas som det tydligen heter, för 9.90 kronor kilot. Det är nog också ganska bra pris. Jag tänkte eftersom jag inte fick några bra tips igår om vad som är billigt och gott får jag väl hitta det själv. sen att det dök upp mitt framför näsan har inte med saken att göra.

Nu måste jag studera lite arabiska. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback