Startsidan

Konsten att tala

Idag har jag bakat en kaka. Jag ska visa hur den blev och hur det såg ut medan jag bakade senare. Dessutom kommer jag bjuda er på receptet. Det, mina vänner, är något ni snabbt ska glömma för den var lurig att göra. Jag hittade den när jag klickade runt i internets underbara värld.

Eftersom jag inte lyssnade riktigt noga på föreläsningen som var för rätt länge sedan så har jag naturligtvis köpt fel bok. Jag började nästan gråta men då kom jag på att min mor är ganska smart, så jag ringde henne. Hon sa att hon skulle springa ner till universitetsbiblioteket och låna hem den rätta. Det har hon nu gjort så sen nån gång ska jag svara på frågorna som hör till den boken. Jag har faktiskt gjort en tredjedel av retorikläxan plus att jag har skrivit klart talet. Nu ska jag bara träna och ta tid på det men det hinner jag sen. Det ska jag ju inte prata förrän nästa torsdag.

Förresten kommer Eric ganska snart men jag vill kanske inte säga exakt när för då kanske nån som inte tycker om mig får för sig att bomba planet och det vill jag ju inte. Fast min innebandytränare vet om det för jag sa att jag inte vill träna då för då blir han ledsen. Han är ju nämligen ingen sportfantast som jag.

Kommentarer
Av: Fatima

hum, nae int så dära jätte svårt .. kom juh in i gruppen lite försent så alla andra kan mkt bättre än mej, men jag tar igen :D .. Jätte kult språk är de ;) .. O deras tecken är så fina .. Så tror nog jag kommer lärar mej flytande kinesiska :D

Av: Sofia

Klart att det är dig jag menar! Du är ju galet bra på att uppdatera. Vad var det för kaka? Jag vill också.

Konsten att tala, ey? Det läste jag på gymnasiet. Vafan läser du det nu för?

2007-10-17 @ 19:07:40
URL: http://discipline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback