Startsidan

Körkortsdag

Idag är det den 4e oktober. För ett år sedan klarade jag uppkörningen. Är det inte sjukt? Ibland känns det som att jag bara har haft det i några veckor. Fast ibland känns det som att jag alltid har haft det. Och igår tog vickan körkort. Om någon undrar alltså.

Nu ska jag sätta in linserna för att sedan bege mig till Obs. Tro nu inte att jag är så fånig att jag inte kan visa mig ute i glasögon för så är det inte. Men jag har träning ikväll så dom måste in hur som helst. Och så trivs jag bättre i linser eftersom det känns som jag ska slå i glasögonen överallt. Svårt att förklara för sånna som inte förstår. Men ja, nu ska jag fara. Typiskt bara att Eric loggade in på msn nu för då vill jag hellre konversera med honom. Men som sagt, hej då!

Kommentarer
Av: anna

Jag vet hur det känns! Kan inte leva normalt i glasögon längre, de är liksom i vägen hela tiden! Linser is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback