Startsidan

Kvällsplaner

Självklart blev det ingen träning idag. Den här gången var det dock inte för att vi var för få. Det kanske vi också var i och för sig men det var mest för att det var en match på våran plan. Ingen hade hört av sig om det heller. Sopor. Men nu när jag ändå har haft på mig benskydden som luktar svett, för att inte tala om sporttoppen, så tänkte jag göra lite styrketräning innan jag duschar. När jag har gjort det går jag nog och lägger mig. Fast först måste jag ju läsa i min retorikbok.

När jag kom hem från träningen satt mor och far och åt glass. Det tyckte jag såg nedrans gott ut så jag tog lite jag med. Fast inte så mycket. Det var gott men inte så gott som till exempel chokladglass skulle ha varit. Jag sa ju åt mamma att hon skulle köpa den istället men ikket!

Om någon undrar så kan jag berätta att jag brukar läsa
Magnus Ugglas blogg. Det är rätt roligt måste jag säga. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback