Startsidan

Läxbabbel

Det var rätt skönt väder idag måste jag säga. Fast jag tog inte med kameran ändå. Det kanske hade blivit olagom om jag hade tagit av mig vantarna. Dumt att chansa. Jag har varit duktig och tränat på talet och gjort lite digitala bilder. Fast jag är som inte helt nöjd med talet. Bra att komma på det nu. Men jag måste fixa en punkt lite. Komma på exakt vad jag ska säga.

Jag kanske ska göra om min mindmap så jag ser vad det står också. Fast i och för sig hade jag inte tänk titta på den. Måste nog träna lite mer så jag kan det lika bra som jag kunde det för ett år sedan.

Det känns som att jag vill göra bort så mycket läxa som går innan Eric kommer men det är ju inte det lättaste. Men jag har ju ett par dagar kvar. Moahaha! Ni vet inte hur många!

Kommentarer
Av: Bettan

asså jag fattar inte, läser du typ tre olika kurser på helfart samtidigt? :O

Av: Anonym

ser du ut som vi bryr oss?

2007-10-23 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback