Startsidan

Lista

Kryssa I vilka barnprogram du minns:

[x]100 kilo godis
[ ]Abrakabra
[x]Allis med is
[x]Anki & Pytte
[x]Arthur
[x]Babar
[x]Bananer i pyjamas
[x]Barnen på Luna
[ ]Barnens Detektivbyrå
[x]Bert
[ ]Biker Mice from Mars
[x]Brum
[x]Bröderna Fluff
[x]Bullen
[x]Dagens visa
[x]Disneydags
[ ]DJ Kat Show
[x]Doktor Mugg
[x]Doktor Snuggles
[x]Doug
[x]Ducktales
[x]Ebba och Didrik
[x]Eva & Adam
[x]Fem myror är fler än fyra elefanter
[x]Hajk
[x]Hjärnkontoret
[ ]Ika i Rutan
[x]Joelbitar
[ ]Jupiter
[x]Kalles klätterträd
[x]Kannan
[x]Kenny Starfighter
[x]Kosmos och Kattis
[ ]KTV
[x]Leksakernas hemliga liv
[x]Lilla Aktuellt
[x]Lilla Sportspegeln
[ ]Långbens Galna Gäng
[x]Nalle har ett stort blått hus
[ ]Olle Ek
[ ]Pellepennan och Suddagumman
[x]Pip-Larssons
[ ]Pippi Pelikan
[ ]Planeten Pi
[x]Pokémon
[x]REA
[x]Rummel och Rabalder
[x]Rädda Joppe - död eller levande
[x]Skrotnisse och hans vänner
[ ]Skuggornas hus
[x]Teletubbies
[x]Trasdockorna
[x]Trazan och Banarne
[ ]Willams Önskestövlar
[ ]Volrammos
[ ]Ökenbio

Kommentarer
Av: Carro

Hur kan du inte komma ihåg Ika i Rutan? Det var det bästa barnprogrammet! Hallå!
Och Williams önskestövlar! Med tillhörande låt? Vad är det här egentligen?!

Av: (sjömansbloggen)

En man som vill jobba med humor i framtiden. Jag vill bli bättre på att skriva humoristiska texter och söker kritik från alla håll och kanter. Hoppas jag kan få just dig som regelbunden läsare från och med idag. Jag lägger givetvis in denna kommentar hos flera personer. Vill du skratta finns redan riktigt mycket rolig text och små egna filmklipp. Försöker ha ett avslut på varje inlägg, inte mycket är en följetong. Jag är också den enda sjömannen inom bloggosfären! Kram på dig och ha en fin kväll. =)

2007-10-23 @ 23:41:46
URL: http://cmj.blogg.se
Av: Martin

Klart jag gör det! Jag bokmärker din sida på min brors dator här som startsida direkt! Haha, han vet inte hur man ändrar så han kommer också läsa den. Ok, nu sa han att du var en söt tjej också. Då kommer han garanterat att läsa här! Vi kan till och med välja varandra som favoriter på bloggportalen.se om du vill! Väljer du mig så väljer jag direkt. Shoo!

2007-10-24 @ 11:47:53
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback