Startsidan

Loppor eller skabb

Inatt fick jag ont i ryggen när jag sov så jag vaknade hela tiden. Men det är det värt. Sen så vaknade jag och gick ut med Urax. Eric låg kvar och sov för han är lite sjuk. Men sen när jag kom in fick han minsann se till att gå upp. Det kändes som jag skulle kräkas för att jag var så hungrig så jag kastade i mig Yoghurt och All-Bran, dock inte plus idag för jag ville testa dom andra bara. Men imorgon ska jag göra slut på paketet. Eller, försöka i alla fall, jag vet itne hur mycket det är kvar.

Min mobiltelefon dog inatt, alltså batteriet, och eftersom jag måste ladda den via datorn så fick den vara död. Okej den dog inte inatt, den hann minsann ringa klockan sju eftersom jag ahde glömt stänga av den. Klantigt vill jag lova.

Dessutom kliade det jättemycket på ovansidan av min fot igårkväll så jag kliade tillbaka. Det var mycket dumt gjort för nu är det som små sår där som svider och kliar. Det kanske är loppor i min säng eller så. Just ja, jag skulle ju duscha nu poå morgonen hade jag tänkt. Men först ska jag diska. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback