Startsidan

Mardröm nästan

Inatt drömde jag massa saker. Jag träffade arabiskaläraren och han insåg typ att jag var dålig eftersom vi hade lektion utan alla anteckningar. Det var lite hemskt. Sen drömde jag också om matchen och att vi vann och alla var överlyckliga. Väldigt intressanta saker alltså.

Idag har jag bestämt att jag ska träna på mitt tal. Fast jag tänkte låta min mor fara till jobbet först för jag vill inte att hon ska höra vilken smart dotter hon har. Då kan hon ju känna sig dålig, och det vill man ju inte.

Sen ikväll har jag ju en härlig innebandyträning med fys i början och det är skoj tycker jag! I helgen ska ju jag stå på matchen så den här veckan ska jag anstränga mig så jag blir i tipptopptrim. Det vore inte helt fel.

Ibland blir jag lite irriterad på att folk inte uppdaterar sina bloggar men så kommer jag på att dom går ju i skolan på dagarna. HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback