Startsidan

Mögelmackor

Nu har jag äntligen skaffat mig en låda till skärpen. Sådär så man får en snabb överblick över vilka som finns. Fast min syster har ju snott en hel del av dom så alla är inte där. Fast i och för sig är det ganska bra att hon har lånat dom för alla skulle inte rymmas. Just nu ligger det sådär en 15 stycken där skulle jag tro. Förresten så tog jag bort dom fulaste först och la dom på Annas rum. Så gör jag alltid när jag städar. Det ligger en hel hög med grejer där nu, halsband, tröjor, pyjamasar, tofflor, trosor, och så dessa skärp. Nu börjar det kurra i magen fast jag vill käka middag halv fem, eftersom jag har träning sex. Jag kanske ska ta en liten macka eller nåt bara.

Förresten så tog jag två mackor förut med smör och ost på. Sen när jag hade käkat ungefär halva mackan, typ en tugga, så kände jag att det smakade illa. Jag trodde det var nån konstig sorts ost så jga fråga de min mor. Men det var det inte så då kom jag fram till att dom där mackorna måste ha legat framme alldeles för länge. Smaskens! Det är därför jag inte har ätit på ett tag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback