Startsidan

Nattkörning

Usch! Jag hatar verkligen att behöva gå upp när jag har somnat. Inatt hann jag sova en halvtimme innan mor och far skulle ha hämtning. Det var jobbigt. Men nu är det ny dag och jag har just käkat frukost. Fast jag ska nog ta en macka också eftersom jag inte kommer kunna äta nåt förrän ungefär klockan tre. Jag ska ju fara på match snart.

Jag vill ha tillbaka tentan! Men det har jag inte fått. Kanske lite väl tidigt att börja klaga men vadå, om jag måste göra om den vill jag ju veta det nu så jag hinner plugga. Jag drömde förresten inatt att jag fick tillbaka den. Jag klarade den inte. Jag får hoppas att jag inte drömmer sanndrömmar bara. Intressant. Men nu ska jag äta lite och sen slänga in linserna och sen fara. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback