Startsidan

Norrlandskylan

Nu har jag varit ute med Urax och käkat frukost. Jag kan meddela att det var svinkallt ute. Fyra grader plus att det blåste som tusan. Självklart glömde jag vantarna så mina händer blev blåa. Jag tog några bilder under vandringen men eftersom det var så kallt blev det inte alltför många. Snart ska jag he in några här nere.

Idag ska jag bannemig studera flitigt. Jag måste göra massa arabiska och sen vill jag ju som sagt göra klart mitt tal. Jag är mest finurlig på kvällarna tror jag för igår kväll när jag skulle sova kom jag på världens grej jag skulle ta med. Och nu när jag tänker efter kom jag på vad det var. En skojig inledning bara. Jag måste skriva upp det bara. Så, klart. Nu har jag en inledning som dom kan skratta lite åt om dom vill.

Förresten borstade jag mitt hår idag. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback