Startsidan

Oljuvlig morgon

Usch! Jag vaknade av en äcklig elvisp. Min syster, som för övrigt skulle vara i skolan halv nio, stod och bakade kladdkaka med sin vän. Jag hoppas verkligen att jag får smaka för annars blir jag arg. Hon brukar faktiskt få smaka när jag har bakat. I och för sig efter att jag och min vän har tagit så vi kräks. Men det har ingenting med saken att göra.

Idag ska jag studera lite arabiska och kanske finfixa mitt tal. sen måste jag komma på hur man gör för att spela in på videon eftersom jag ska spela in Lilla Melodifestivalen. Det gör vi alltid, eller, mamma gör det alltid. Jag som i princip aldrig ser på tv, och ännu mindre på video, vet inte riktigt hur den fungerar. Men det löser sig nog, jag har ju gott om tid. Det är 20.00 i 1an om ni undrar. Måste ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback