Startsidan

Otäck dröm

Jag råkade vakna lite sent så nu bloggar jag lite sent. Jag drömde världens mardröm inatt som jag återkommer till senare. När jag hade vaknat käkade jag jordgubbsyoghurt och all-bran plus. Sen gick jag ut med Urax i 45 minuter. Det var skönt.

Okej, min mardröm. Jag drömde att Urax typ vart tokig. Typ lite som ormen i Harry Potter på nåt sätt. Vi var tvugna att strypa honom för då låg han ju avsvimmad i tre timmar. Sen ströp vi honom igen. Skithemskt var det i alla fall.

Nu ska jag studera arabiska ett tag och sen ska jag äta någon slags lunch. Imorgon ska jag dock strunta helt i arabiskan så den får sjunka in och istället göra retorik. Den otäcka läxan ska nämligen in på måndag och jag har inte börjat än. Dessutom har jag ingen träning imorgon eftersom utesäsongen i fotboll är slut. Men ikväll är det ju innebandy. Jag undrar varför jag skriver när jag har träningar egentligen. Det kanske är för att jag inte ska glömma dom själv. Men ja, nu ska jag studera lite. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback