Startsidan

Otäcka kaka

Alltså inatt vaknade jag av att jag hade jätteont i magen. Jag tror det var av kakan. Låt er nu inte avskräckas av det för jag tror det är min mage som inte tål sånt där slisk. Och det är ju bra. Fast i och för sig tänker jag bara på det efter att jag har ätit och då är det ju lite sent.

Nu har jag och mamma installerat så jag kan skriva på arabiska med det här tangentbordet. Skoj va?!  نينا titta, det gick! Där står det Nina för er som är nyfikna i en strut. Det kanske syns lite dåligt men jag evt inte hur man förstorar delar av texten. Det kanske inte ens går, vad vet jag?

Nu ska jag söka till lite universitetskursen på våren som jag kan gå om jag inte har nåt jobb då. Det är alltid bra tycker jag. Sen ska jag studera, spännande va?!

Förresten, har ni lagt märke till min aliengubbe som studsar så glatt? Om inte så kan ni lägga märke till honom/henne nu. Hej då!

Kommentarer
Av: Fatima

Tack Tack .. lycka till du me (:

Av: s

de beror på vad man har för webbläsare ninis kaninis !

2007-10-18 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback