Startsidan

Sofia!

Nu har jag nästan bara två frågor kvar på retorikläxan. Den är rätt dryg fast eftersom jag är så oerhört smart går det ganska bra ändå. Nu ska jag snart käka lite jordgubbsyoghurt och all-bran plus och kanske nån macka för sen ska jag på innebandyträning. Pappa ville att jag skulle käka med honom så han ska göra middag lagom till jag kommer hem. Jag tror vi ska äta Hawaiikyckling om någon vill veta.

Vi fick veta när vi ska ha inomhusträningar med fotbollen idag. Två dagar i veckan blev det tydligen fast vi bara skulle ha en. Inte mig emot. Jag gillar att träna. Speciellt inomhus när det är kallt ute. Och på nåt sätt tycker jag det är roligt att springa i en inomhussal. Jag kanske är konstig. Sofia om du läser det här kan du ju
kolla här när träningarna är så slipper jag skriva det till dig. Hoppas du vill vara med och träna i alla fall. Jag vet dock inte när träningarna börjar, om det är nästa vecka eller senare. Jag hoppas på nu i alla fall! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback