Startsidan

Sopaffär

Ojdå, vad glömsk jag blev. Jag tänkte ju städa min garderob idag eftersom typ alla mina kläder ligger i väskan som jag hade till Stockholm. Det hade jag glömt. Men än är det ju inte försent. Fast jag kanske ska vänta till ungefär två för då far Eric och barnvaktar så då kan jag inte prata med honom.

Det kändeslite fånigt när jag var ute med Urax. Det kändes som att det var sommar eftersom solen sken så mycket, men det var det inte. Jag hade i alla fall på mig min halsduk och min gamla mössa som faktiskt är ganska fin och vantar. På tal om vantar vill jag ha ett par chockrosa skinnhandskar. Det fanns ett par på Wedins men dom var en storlek för små så dom kunde jag ju inte köpa. Men sist jag var där var dom borta så nu finns det inga alls. Tråkigt. Fast alla mina vänner tycker dom var fula, men det struntar jag i. Nu ska jag skriva på min önskelista till jul. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback