Startsidan

Spellänk och så

Inte alltid så roligt att vakna av att en moder kommer in och skriker "HADE DU TÄNKT SOVA HELA DAGEN?". Så vaknade jag idag. Fast då hade jag ju sovit i kanske elva timmar vilket innebar att jag inte var så trött. Därför studsade jag upp ur sängen och begav mig till toaletten där jag kissade. Okej, intressant. Sen käkade jag i alla fall frukost, jordgubbsyoghurt och all-bran plus, och läste tidningen. Nu har jag alltså satt mig här som ni kanske märker men just innan jag började blogga fick jag veta att jag är med på dagens fråga på apberget. Wee hoo. Men ja, spännande. Nu ska jag börja studera så jag klarar tentan på lördag. Tack vare det där hängagubbespelet lär jag mig massa ord mycket lättare. Om det är någon som studerar språk så kan ni få länken. Det går att köra på engelska, tyska, spanska, franska och massa annat. Jag minns inte så noga. Här kommer i alla fall den efterlängtade länken. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback