Startsidan

Tjatmamma som hjälper

Ojdå. Här sitter jag och har inte rört mig sedan sist. Eller jo, nu ljög jag. Jag har hjälpt min mor med alla matchtröjor och sockar och allt. Rätt äckligt ändå. En hade lämnat in sina kläder fuktiga så dom hade surnat. Luktade satskap vill jag lova så mamma snörde ut dom på bron. Eftersom vissa trögskallar inte kan fatta att man ska lämna in grejer i tid måste hon nu ringa till dom och klaga. Jag tror att alla tycker hon är en tjatkärring. Elakare människor får man ju leta efter.

Nu ska jag snart göra styrketräning. Fast jag vill kanske käka nåt innan. Kanske en macka eller så. Eller fil och flingor. Vi får se. Troligen fil eftersom det går fortare att göra. Fast jag är lite törstig också så jag kanske ska dricka lite vatten eller mjölk till. Nej oj, nu törstar jag ihjäl! Ska ta min vattenflaska från träningen. Hej då och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback