Startsidan

Viktiga planeringar

Ibland blir jag lite irriterad. Idag var en sån dag. Jag trodde nämligen att jag hade kommit på hur man gör så att ett youtubefönster syns i bloggen men det hade jag inte.

Nu har Sandra just farit hem och vi har kommit långt. Nu ska vi bara träna på vad vi ska säga så vi inte håller på och stakar oss en massa. Det skulle ju inte vara så bra.

Idag har jag för övrigt skickat in en uppgift i digitala bilder som ska in i november. Sen tittade jag på dom resterande uppgifterna och då ville jag nästan börja gråta. Men det gjorde jag inte utan jag frågade min intelligenta pojkvän och han hade svar på tal. Det var bra för då blev jag glad igen.

Idag fick jag också veta att jag inte har någonting i skolan och att jag bara slappar på dagarna. Det var skönt att höra för det måste ju betyda att det är så. Eller?

Kommentarer
Av: Sofia

You Tube har ju en grej man kan kopiera för att få in ett fönster i sin blogg osv.. Gå in på det filmklipp som du vill lägga in bara.
Det finns först en kod för URL, alltså bara länken. Men sen där under (kommer inte ihåg vad det står) är det en kodning för att lägga in ett youtubefönster.

KÖR HÅRT! Ses imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback