Startsidan

Vinst minsann!

Jahaja. Nu har jag duschat och käkat lite efter matchen. Jag kan berätta en väldigt spänannde nyhet idag. Vi vann! Det trodde ni inte va? Fast jag stod inte i mål men jag hejade så då räknas det som att jag var med. Det var värsta spännande ska ni veta, 6-5 blev det. Men ja, det är väl ingen som läser som är intresserad så jag hoppar raskt vidare.

Eric berättade för mig att det är skojiga folk med i Parlamentet ikväll så det ska jag nog se. Är det inte hemskt? Jag tittar ju på tv varje kväll. Huvva. Igår kväll såg jag också en massa. Från åtta till elva. Det är ju för tusan tre timmar! Sen gick jag och la mig och det var skönt.

       image189

Jag kollar min mail ungefär varannan minut för jag vill veta om han har skickat tentan. Det har han inte. Jag vill inte göra omtenta! Dessutom är ju Eric här då, han har faktiskt sagt att han ska boka idag, så då vill jag inte sitta här i djup koncentration. Fast saken är den att jag har ju retorikföreläsning samtidigt så i annat fall måste jag dit. Jag vet inte vad som är bäst. den som lever får se helt enkelt.

Jo! När jag körde hem från matchen såg jag en tant som stod i diket med en plastpåse. Jaha, tänkte jag, hon letar efter pantaburkar. Sen när jag kikade i backspegeln såg jag att hon höll i en död katt som hon hedde ner i påsen. Äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback