Startsidan

Björnmat

Jag var nog inte sjuk trots allt. När jag hade rört på mig lite kändes det bättre, förutom träningsvärken sedan matchen igår. Tyskland vann just finalen mot Brasilien. Kul att jag inte hade vetat att dom spelade om inte Eric hade ringt. Ett ganska så bra bevis på att jag inte är någon sportfåne.

Till middag ska vi äta Björngryta för det har jag luskat ut. Björngryta är en gryta med olika kryddkorvar och bönor. Den är ganska stark och till det har man sånna tacochips och cashewnötter. Rackarns gott faktiskt. Varför det heter Björngryta är för att pappas vän som heter Björn stod och rörde i grytan första gången vi åt det, plus att han älskar stark mat. Kanske inte så logiskt, men så är det. Just det, plus att mamma och pappa säger BÖNgryta, och det låter som samma.

Nu ska jag nog slänga mig i duschen. Förresten så vart matchen 1-5 men jag spelade inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback