Startsidan

Dagens fönstertittning

Ida var om möjligt trevligare än jag minns henne. Eric uppskattade nog inte vårat sällskap så han åkte hem. Det kanske var lika bra eftersom han inte minns hur det var på Gotland eftersom han inte var där. Jag och Ida gick i alla fall runt och finkammade alla skoaffärerna i jakt på dom perfekta vinterskorna. Dom fanns inte. Ida hittade ett par kängor som var fräsiga men dom var trånga på nåt konstigt sätt så det gick ju inte. Jag testade lite kappor eftersom jag vill ha en sån. En satt rätt bra. Rätt bra alltså, den var för kort i armarna. Varför kan det inte finnas nån som inte är det? Jag har letat i flera år. Eller, flera och flera, ett kanske, men ändå, jag har inte hittat någon. Jaja, jag får leta vidare.

Imorgon ska vi ju och träna som jag kanske har nämnt. Jag måste vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback