Startsidan

En Stockholmsdag

Nu är jag alltså framme i stora staden. Igår gick det alldeles utmärkt att ta mig alldeles själv till Mariatorget. Jag var in på Pressbyrån, där det för övrigt var en duva som pickade, och köpte "en sån remsa så man kan åka tunnelbana och grejer". På planet satt jag och läste Aftonbladet om det där planet som kraschade i typ Thailand. Det var ju...kul.

Nu idag ska jag och Eric snart bege oss till bussen för att åka in till stan och möta Sandra och Anna. Det ska bli skoj för vi ska shoppa hade vi tänkt. Det är roligt.

Imorse var jag ute och sprang om någon undrar. Det var skitkallt i halsen så det var tungt att andas. Det var lite synd. Okej jag erkänner, jag klarade inte min tid. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback