Startsidan

En svag individ alltså

Alltså jag är helt lämmen i hela kroppen. Är det inte skönt så säg! Fysträningen gjorde sitt så nu är jag smal. Kanske. Inte. Men ikväll har jag både fotboll och innebandy och sen fotboll imorgon och innebandy och bowling på torsdag. Alltså, jag spelar ju inte bowling om ni trodde det. Vi ska dit med innebandylaget och käka och spela för att lära känna varandra ordentligt. Jag vet knappt vad någon heter och det är ju lite tråkigt. Förresten ska jag inte sluta för tränarna övertalade mig. Jag är nog en svag individ. Imorgon ska jag och den andra målvakten skutta till Team Sportia och hämta ut nya utrustningar. Tjoho! Den gamla var så klumpig tycker jag. Hoppas bara att jag får behålla min hjälm för den är bäst!

Nu ska jag lyssna på ett radioprogram sedan i lördags och sen ska jag kolla på Google earth vars Sandra bor i USA. Jag fick lix ett tjusigt brev av henne idag. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback