Startsidan

Fettförbränning

Nyss kom jag och Eric hem från värsta promenaden. Kanske inte var så långt men eftersom det var motvind på hemvägen känns det ändå. Kanske mest i fötterna. Vi gick först till Tegsborg där Eric skulle få pengar av banken. Sen vandrade vi vidare till Rimi där vi införskaffade lite till middagen. Självklart tog vi med lilla hunden så han också fick lite motion.

För någon dag sedan såg jag min gamla fröken som jag hade när jag gick i sexan. Hon såg nog inte mig för jag tittade bort. Som vanligt. Fast jag körde faktiskt bil och hon cyklade.

Nu håller jag på att spela lite gitarr. Ni vet den låten jag länkade till härom dagen (
här). Paramore med Misery business. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback