Startsidan

Försvunnen deo

Alltså jag vet att jag skriver allt minst två gånger men idag kommer alltså Claudia hit. Som jag redan har skrivit ska vi sjunga singstar. I alla fall jag och hon, Eric blev sjuk inatt eftersom fönstret stod öppet. Fast han hade nog inte sjungit ändå kan jag tro.

Jag har slarvat bort min deodorant. Det är nog en av dom värsta sakerna som kan hända för mig. Tack och lov bor det ju andra kvinnor här så jag tjyvade en annan. Men det känns lite konstigt för den kan ju inte bara försvinna. Jag har den alltid i necessären eller så kan den ha ramlat ut så den ligger i väskan. Men gjorde den det? Nej. Efter att ha letat i säkert en kvart gav jag alltså upp.

Snart åker jag hem. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback