Startsidan

Fortsättningslista

Så här ser min lista ut nu. Gå ut med Urax, blogga och läsa andras bloggar är dock sådant jag gör flera gånger så det är som inte klart. Plugga också för den delen men det tänkte jag kanske göra på planet imorgon eller så. Men nu sla jag börja packa det som inte är blött ännu. Och handbagaget och sånt.

+ Gå ut med Urax
- Plugga
+ Tvätta
- Packa
+ Boka biljetter
+ He på mig en ansiktsmask
+ Blogga
- Noppa ögonbrynen
+ Ringa om ett jobb
+ Läsa andras bloggar
- Hämta boken ( jag har fått ett mail om att den har kommit men det har den inte)
- Innebandyträning

Jag bara måste berätta hur skönt det var med sån där ansiktsmask. Den blev alldeles varm och det var jätteskönt! Det var alltså
den här sorten jag hade. Testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback