Startsidan

Glass kanske

Idag ska vi ner på stan och träffa en gammal bekant. Det skrev jag ju om igår. Jag vet inte än om Eric ska på bio med sin far men om han inte ska det så tycker jag att han ska följa med oss. Jag vet inte vad vi ska hitta på men. Kanske käka glass på McDonalds. Eller nåt.

Lilla Eric har inte ens skuttat upp ur sängen än. Jag kanske ska gå och jävlas lite när jag har skrivit klart. För jag har lix både klätt på mig och ätit frukost. Klockan är rätt mycket också. Jagvet inte hur det är här i Stockholm men hemma stänger alla affärer vid tre på söndagar. Dom skrattade åt mig när jag sa det. Hoppas bara att dom har rätt.

Alltså jag har typ fått skabb eller nåt. Det kliar i alla fall överallt. Fast Eric säger att det är myggbett och det kan det faktiskt vara. Men jag trodde inte att dom fanns här nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback