Startsidan

Gopizza

Nu har jag vilat lite och käkat gopizza. För er som inte vet vad gopizza är så kan jag berätta att det är sån som är på bilden. Det finns faktiskt ingen godare pizza. Nu är Eric och Lotta och fixar med Erics klocka som har stannat. Jag iddes inte följa med så jag sov iställlet. Sen att jag aldrig somnade spelar kanske ingen roll. Jag är i alla fall mycket piggare nu. Sen när dom kommer hem ska vi nog spela Guitar Hero för det är ganska så roligt. Fast jag tycker att det är lite lurigt för jag lyfter på fingrarna mellan massa toner när man inte behöver det. Det är nog för att när man spelar gitarr på riktigt så kan man inte hålla kvar för då låter det fel. Därför tycker jag att jag borde få extra poäng eller så. Det tycker inte Eric.

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback