Startsidan

Harry Potter och sånt

Jag testade att äta någon slags sömntablett igår kväll för att se om jag skulle sova bättre. Jag tror att jag gjorde det. Sen att jag drömde värsta fartfyllda drömmarna också spelar mindre roll. Det måste ha varit för att jag läste Harry Potter innan jag somnade. Det var jättespänannde så jag läste två kapitel innan jag tvärsomnade. Imorgon åker ju Eric hem, är det inte så man börjar gråta, så då kan jag läsa på kvällarna igen. Men nu börjar jag i alla fall närma mig slutet. Sandra om du undrar är dom hos han med getpatronusen om jag inte minns fel. Jag vill ju inte avslöja vad som händer för er andra om ni ska läsa den sen. Jag talar alltså om den allra sista Harry Potterboken för er som inte vet det. Haha, och just det Sandra, jag råkade se vad det sista kapitlet heter så det var ju inte så roligt. Men men.

Snart ska jag skutta in i duschen och klä på mig. Det börjar bli dags. Sen vid kanske fyra kommer Eric hem så då ska jag umgås med honom såhär sista dagen. Jag som hade tänkt träna innebandy imorgon men eftersom jag har dödat min tumme flera gånger vet jag inte om det går. Jag kan ju i och för sig vara med på fysträningen innan. Det kan behövas.


Kommentarer
Av: Sandra

Helt klart så undrar jag. Jag har faktiskt funderat på om du har läst ut den, nu fick jag svaret. Det var inge bra att se sista kapitlet nej.

2007-09-11 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback