Startsidan

Harry Potter

Alltså seriöst! Sista Harry Potterboken driver mig till vansinne! Allting blir bara helt fel och jag vet inte vad jag ska tro. Jag har 40 sidor kvar nu och jag vet inte om jag vill läsa mer. Det känns lite tråkigt att ha läst ut den. Att sagan är slut. Men men, jag ska göra det ikväll alternativt imorgon. Nu hinner jag inte läsa mer eftersom jag har träning snart. Ska skutta iväg och byta om och sätta in linserna nu.

Just det. Jag får inte glömma ta med kameran när vi ska och spela bowling! Det kan bli skojiga kort. Fast det är i och för sig inte discobowling men ändå. Det skadar ju aldrig. Jag ska för övrigt vinna. Men det är ju alltså inte förrän på torsdag. Men nu måste jag gå. Hej då!

Kommentarer
Av: ekkepekke

dansa discodans dårå!

2007-09-11 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback