Startsidan

Hemresedag

Snart ska jag och Eric fara på stan så att han kan köpa en liten present till sin syster. Sen vet jag inte vad som händer. Vi kanske ska sörja, jag vet inte.

Ikväll ska jag träna innebandy. Jag ska spela ute eftersom jag har ont i tummen fortfarande. Och så ska jag berätta för tränaren att jag ska sluta. Känner mig inte så peppad längre. Alla har slutat i laget så det är bara massa småbarn och sen är det inte så roligt som det har varit. Plus att jag börjar känna av i knäna och då kan jag förstöra min fotbollskarriär också och det vill jag inte. Nu måste jag i alla fall hjälpa min far att klippa sig. Hej då!

Kommentarer
Av: ekkepekke

kör på din fotbolls karriär

2007-09-11 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback