Startsidan

Hets och mardrömmar

Jag gick ganska nyss upp och så har jag ätit frukost. Hanna ringde nyss och tyckte att jag skulle följa med henne på stan och sen hem till henne och äta lite kladdkaka. Det kan man ju inte tacka nej till så jag ska göra det. Men innan måste jag studera lite arabiska och så ska jag såklart klä på mig. Idag har jag faktiskt på mig min nya klocka. Jag tycker den är finare nu än när jag köpte den. Då var jag lite tveksam. Tur att jag köpte den.

Alltså i natt hade jag värsta mardrömmarna. Först var jag jätteorolig över skolan. Jag tycker det är mycket nu med arabiska och digitala bilder men sen kommer ju retorik och tyska in i bilden. Jag vet inte hur jag ska hinna/orka. Men men, det ordnar sig nog. Och sen drömde jag att jag sjöng för hela min gamla skola. Jag hade glömt texten och allt. För er som inte vet kan jag berätta att jag aldrig förut har stått på en scen.

Men nu måste jag rappa på, hejsvejs!

Kommentarer
Av: ekkepekke

haha :D du brukar ju sjunga för mig!
kladdkaka! att du vågar ;P

2007-09-12 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback