Startsidan

Hörnsjö ska ner!

Idag är det matchdag. Återkommer med hur det gick. Pappa tyckte att jag ska göra ett mål till honom. Får väl se hur det blir med det. Brukar vara lite klurigt eftersom jag är mittback och sällan kommer så högt upp på planen att det är värt att skjuta på mål. Skulle kanske vara om vi får hörna eller så. Tyvärr brukar det inte hända alltför ofta.

Gud jag hade värsta drömmen. Helt sjukt! Jag åt i alla fall massa godis med dom bröderna Hanson och skulle lösa ett mysterium.

Kommentarer
Av: cassandra

oh vad kul att du gillar att fotografera. det gör jag med när det väl blir bra. jag har en kodak easyshare c653, inte någon märkvärdig men den duger än så länge! vad har du för någon då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback