Startsidan

Idolkäk

Idag har vi sjungit massa singstar och så var vi en sväng på Nacka Forum där Eric införskaffade en tjusig tröja. Sen tog vi en liten sväng till Maxi där vi köpte godsaker till ikväll. Eric köpte ostkrokar som säkert är slut nu och jag köpte glass, maränger och chokladsås. Jag har lix inte ens börjat äta än så jag har mycket att se fram emot. Jag hade tänkt äta lite av det till Idol.

Vi fick middag från McDonalds och jag som aldrig äter där eftersom det är så äckligt, okej inte glassen, visste såklart inte vad jag ville ha. Sen kom jag på att den/dom vegetariska brukar gå att äta så då tog jag en sån. Jag låg och läste under täcket när den överlämnades och Lotta undrade om jag var sjuk. Det är ju skoj att jag ser sjuk ut när jag har glasögon och slarvigt uppsatt hår. Jaja, petitesser. Nu ska jag kika lite på internet och läsa ut boken sen blir det Idol! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback