Startsidan

Ingen vinst idag

Usch! Matchen är inställd och jag känner mig sjuk. Det är ju i och för sig lika bra. Faktiskt känns det ganska bra för det innebär att jag kan sitta hemma hela dagen och ta det lugnt i min ensamhet. Jag tror att det är precis vad jag behöver. Jag kanske ska göra lite läxa i förväg eftersom arabiskan börjar på tisdag och jag gärna vill ha mycket tid till det. Dessutom vill jag bli av med den uppgiften som står på tur. Den känns jobbig.

Det sämsta är att dom inte ens vet när matchen ska spelas istället. Om jag inte har skrivit det kan jag ju berätta att det var för att det inte finns någon domare den är inställd. Troligen blir det någon gång i veckan men det känns lite svårt att tagga till match när man inte ens vet när den är. Alltså jag vet inte varför jag skriver så mycket om fotboll. Jag skulle tro att det inte intresserar någon av mina läsare. Men nu är det ju bara en match kvar så sen blir det nog inte så mycket mer tjat om det.

Kommentarer
Av: Sandra

Det intresserar en trogen läsare.

2007-09-09 @ 04:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback