Startsidan

Intressant almanacka

Nu äter jag glass för det tycker jag att jag har förtjänat. Jag vet inte varför men det spelar mindre roll eftersom bara man har en anledning så kan man äta hur mycket man vill. Dessutom har jag ju tränat fem gånger sedan i måndags och då ryms nog lite glass i magen. Så, nu kan jag äta med gott samvete.

Ska jag vara ärlig har jag inte gjort någon arabiska idag. Jag satsar istället på att göra klart digitala bilderuppgiften som ska in om en vecka eftersom jag kommer vara i stora staden då. Jag har nu skrivit ner alla inlämningar i min tjusiga almanacka som ni kanske minns från ett inlägg i kategorin "Mode utan mode". Om ni inte minns kan ni kolla nu om ni vill. Jag menar det är ju väldigt intressant hur min almanacka ser ut. Hur som helst. Förhoppningsvis ska vi spela den förskjutna fotbollsmatchen på måndag så då kan jag fara på tisdag. Det skulle vara kalas! Men det är ju inte bestämt än så vi får se. Jag blir dock rätt irriterad om den är på kanske torsdag eller så.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Spice Girls, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback