Startsidan

Kanske en ny kamrat

Jag kom på att jag skulle berätta en sak till. Igår när jag letade efter elgitarrsladdar på min systers rum skulle jag bära ut kryckorna därifrån. Jag passade på att hoppa lite med dom på vägen till dit dom skulle. Jag hann inte ens ett hopp innan det gjorde oerhört ont i min tumme. Inte alltför lyckat. För er som inte vet har jag stukat den eller något liknande. Ont gör det i alla fall.

Elin var och tittade på träningen igår eftersom hon vill börja i vårat lag, kanske. Det vore roligt om hon gjorde det tycker jag. Hon ska i alla fall komma och kolla på säsongens sista match på lördag. Då måste vi ta poäng så vi inte blir nollade. Det vore ju kanske inte alltför roligt.

För övrigt är jag mycket lycklig över att så många läser min blogg. Snittet har ökat ganska mycket. Det är fortfarande inte många men det har höjts vilket jag tycker är det viktigaste. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback