Startsidan

Lingonplock

Idag var jag och mamma och plockade lingon. Eftersom det finns onorrlänningar som läser min blogg kommer jag att lägga in lite bilder på det då ni kanske inte vet hur lingon ser ut. Ni har kanske bara sett dom på burk tänkte jag. Vi var ute i skogen i ungefär tre och en halv timma. Vi fikade och efter kanske två timmar kom även pappa. Självklart var lilla Urax med. Vi var tvugna att ha kläder som syns bra eftersom det är älgjakt. Det var fint tycker jag. Till och med Urax fick ha en reflexväst så att han inte skulle bli förväxlad med älgarna. Jag kommer att lägga in ett inlägg senare med dagens outfit. Jag kommer dock att kalla det klädseln idag eftersom jag tycker dagens outfit låter så fult. Jag tror faktiskt jag ska göra en ny kategori som heter just klädseln idag. Det kanske inte är så ofta det läggs in nya inlägg där men det spelar ju mindre roll.

Lingon, ett lingon, fikapaus, mamma och Urax är färgglada, pappa säger "oh, en björn", en nyckelpiga, en väg, nåt, lite att göra, Urax,  gran, färdigplockat.


Kommentarer
Av: Elin

Härliga bilder :)

Av: sanna engström

haha , äsch testa, det e roligt med idol faktiskt, :=) haha, kul att va bakom å se allt som händer, .. härliga lingon, men hallon är mumsigare :)

2007-09-08 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback