Startsidan

Möte med svettiga folk

Oj vilken intressant dag det har varit! Först åkte ju alltså jag och Eric till Sarahs skola för att hämta henne. Efter många om och men hittade vi äntligen till baletten och medan hon dansade/lekte gick vi till MAX och käkade lite lunch. Eftersom man får gratis kaffe där tog vi med oss varsin mugg och drack på vägen tillbaka. Det var jättevarmt så vi hade servetter runt. Det var väldigt gott för övrigt. När vi hade hämtat lilla Sarah gick vi till bilen och hoppades innerligt att vi inte hade fått böter. Det hade vi inte så vi gjorde glädjeskutt. Nästan. Sen skulle vi skjutsa hem den arma flickan och det var minsann inte det lättaste. Eftersom ingen av oss hittade och alla enkelriktade gator, självklart gick alla åt fel håll, inte såg enkelriktade ut på kartan så tog det rätt lång tid. Jag ber om ursäkt om jag störde någon med mitt tvära körsätt.

När vi äntligen hade lämnat av henne, det låter som att hon är jobbig och så men det är hon inte, åkte vi hem hit och kastade på oss träningskläder. Vi åkte iväg till SATS och tränade i ungefär en och en halv timma. Jag hoppas verkligen att jag har träningsvärk imorgon, annars känns det onödigt att ha lagt ut 150 kronor på det.

När vi kom hem lagade Eric middag och det var gott men himlarns starkt. Så såg vi Idol och jag började nästan gråta för Robert åkte ut fast jag nästan redan visste det eftersom jag har hört rykten på skolan. Men om typ en halvtimme får man ju se vem som åker ut idag men jag vet inte om jag ids se det. Det får man ju ändå veta imorgon.

Imorgon ska Claudia komma hit och då ska vi sjunga singstar! Nu ska jag läsa bok, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback