Startsidan

NisseHanna

Alltså Hanna är ju en liten nisse! Först var vi på stan i nära två timmar. Sen åker vi hem till henne och äter kladdkaka. Sen skulle vi bara kolla en sak på datorn, det skulle kanske ta 3 minuter, då är Sandra online på msn så vi pratar lite med henne. Sen börjar vi prata med henne över Skype vilket tar ungefär en och en halv timma. Nu har jag just kommit hem och ätit middag. Det blev inte mycket plugg idag måste jag säga. Men jag tog faktiskt med mig blocket med det arabiska alfabetet till stan så att jag kunde träna på vägen. Jag kan i alla fall dom fyra första bokstäverna nu. Hur dom låter alltså. Jag har inte så stor koll på hur dom ser ut. Men jag jobbar på!

Nu ska jag kika på lite fler bokstäver sen ska jag gå och byta om inför träningen. Hej hej!

PS. Hanna det var inte menat att vara elak. Vi hade ju faktiskt riktigt trevligt.

Kommentarer
Av: ekkepekke

fan vad mkt blogg du skriver :D

2007-09-13 @ 00:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback